Zdaj gre za res

Zvrst:

ZDAJ   GRE   ZARES

Počitnice so za nami. Za nami so tudi vroči poletni dnevi. Dolge kolone na avtocestah, dnevi sproščenosti, oratoriji, pohodi po gorah, skavtski tabori, daljši družinski vikendi…

Začenja se novo šolsko leto, novo leto za srednje šole, novo za fakultete, nadaljevanje za mnoge delavce, ker so bile njihove počitnice, dopust drugačen a vendar na vse teh področjih prihaja do nekih sprememb, novih dejstev, novih naprezanj, tudi novih zahtev in novih ciljev, ki jih želijo doseči delodajalci pa tudi posamezni delavci v proizvodnji…

Tudi v Cerkvi – krajevni ali svetovni je ves čas potekal proces pastorale v nekoliko manjši intenziteti, kakor med letom. Niso se odvijale seje, razna srečanja, veroučne ure, ministrantske vaje, pevske vaje, srečanja skavtov. Vsak dan se je darovala sv. maša, vsak dan smo bili povabljeni k molitvi doma ali v cerkvi, vsak dan smo lahko prisluhnili zvonjenju, tudi v počitniškem času se je marsikaj dogajalo v župniji…

Sedaj stopamo v novo pastoralno leto. Začenja se s septembrom in končuje z junijem. V tem času je odgovornost vseh nas velika, da sodelujemo med seboj, da iščemo nova pota za pravo krščanstvo v naši župniji, da vsak na svojem področju gradi boljši, humanejši svet, da se trudimo živeti po božjih zapovedih, da iščemo božjo voljo ali drugače uporabljamo talente, ki so nam darovani od Boga. Brez teh ni nihče. Tega bogastva je veliko med nami. Ne držimo ga zase. Pomagajmo sebi in drugim /konjički, šport, glasba, petje, karitas, delo/.

Čemu naj bi dali posebni poudarek?

Najprej naj na bo Gospodov dan – nedelja – praznični dan. To je čas ko lahko drug za drugega molimo. Čas ko lahko skupno blagoslovimo dom, izženemo iz njega nemir in razočaranje ter začnemo z nova. Tista poročna obljuba: v sreči in nesreči, v bolezni in zdravju, vse dni svojega življenja je namenjena tudi otrokom.

Praznovanje doma v družinskem krogu je in bo ostalo najbistvenejši del vsakega praznika. Tam v domačem vzdušju so prazniki tisti del leta ali tisti sveti časi, ki nas globoko oblikujejo, nam dajo občutek, da smo ljubljeni, želeni, hoteni, skratka, da smo pomembni in da pripadamo drug drugemu. Ta pripadnost pa je občutje, ki ga nujno potrebujemo za zdravo življenje in vsi si želimo, da bi ga drugi spodbudili v nas ter nas s tem osrečili.

Seveda pa kristjan nikakor ne more mimo nedeljske sv. daritve. Tu ne gre samo za posameznega družinskega člana, gre za skupnost, ki ji pravimo družina. Najprej je to vprašanje za očeta in mamo. Kako družina zaživi svojo vero v Cerkvi in kako jo živita doma z svojimi otroci.

Bog je stalno opominjal Izraelce, naj se spominjajo velikih božjih del. »Spominjaj se vse poti, po kateri te je Gospod tvoj Bog vodil…« Velikan med grehi je pozabljenje – so govorili stari. Pozabljenje Boga in tega kar dela za človeka. Pozaba je pot izgnanstva, spominjanje pa pot vrnitve.

Ali sploh in kako danes očetje in matere ali kateheti pripovedujejo otrokom zgodbo svoje družine, naroda, Cerkve. Ena pomembnejših poti pri stopanju v skrivnost Boga in evharistije /maše/ je gotovo molitev. Sveto Pismo prinaša mnoge molitve, govori o molivcih in tudi uči moliti. Molitev je sad poslušanja Boga: človek Bogu odgovarja, se z njim pogovarja, premišljuje pred njim svoje življenje. Strmimo ob vztrajni molitvi Abrahama za Sodomo in Gomoro, Mojzes moli z dvignjenimi rokami, pojemo z Izraelci ob rešitvi čez Trstično morje, žalostinka preroka Elija… Se naša molitev navdihuje ob Svetem Pismu? Kako v molitev uvajamo družino, otroke, mlade? Kakšne težave imamo pri tem?

Danes so se razmere zelo spremenile. Potrebna bo vzgoja družine! Priprava na prvo sv. obhajilo je izredno lepa priložnost za to. Tako dozorevajo otroci in starši. Skupaj z otroci so se tudi starši učili moliti in sodelovati pri sv. maši.

NCNG – Vstali Kristus je poroštvo za našo boljšo, prihodnjo, večno usodo, za naš nov začetek. On govori vsakemu, kakor je nekoč govoril bogatemu mladeniču: »Pridi in hodi za menoj!«

+ Jožefa Hočevar

– so darovali za svete maše in za potrebe cerkve – Marija in Anton Kraškovic, Alojzij Goršič z družino, člani Karitas Škofljica, Irena Gorišek z družino, Betka Zagorc z družino, Malnarjevi, Ivanka Zagorc, družina Cimerman, Darinka Golobič z družino.

+ Urbar Janez

Družina Pirnat iz Primičeve ulice

+ Jože Lipovšek

Vera Zupančič z družino, Jože Gruden z družino.

Naša prihodnja usoda ni brezupna. Z darom krščanske vere nas je Bog poklical v svojo službo. Če mu bomo zvesti bomo rešeni smrti.

Vsem hvala za darove za svete maše in za potrebe cerkve. Bog povrni!

Urnik verouka za leto 2016/17

1 raz. – pon. ob 17 uri- Marinčič      2 raz.- pon. ob 17 uri – Tominc

3 raz. – pon. ob 16 uri  Tominc        4 raz.- pon. ob 16 uri -  Kolenc

5 raz.-  pon. ob 17 uri  Strgar            6 raz. pon.  ob 16 uri – Strgar

7 raz.  pon.  ob 15 uri  Tominc         8 raz. čet.    ob 16 uri – Tominc

9 raz. čet.   ob 17 uri – Tominc  Hodimo za po poti za Kristusom.

Molitvena sreda – prva v mesecu

Kdor vlada, mora ljubiti svoj narod, kajti vladar, ki ne ljubi, ne more vladati. Kvečjemu lahko izvaja disciplino, postavlja stvari v red, ne more pa vladati. Molimo za skupno dobro. Da bi se kristjani bolj zavedali odgovornosti za evangelizacijo. Slovenski namen je- da bi se starši in učenci zavedali, kako pomembni sta verska vzgoja in verouk. Vabljeni k molitvi v sredo ob 18.3o pred sv. mašo.

Biblična skupina

Če se bomo srečali v četrtek boste o tem še obveščeni. Vabljeni!

Festival Stična mladih 2016

Festival Stična mladih bo potekal v soboto 17. septembra v Stični. Mladi se bomo odpravili na festival z vlakom in osebnimi avtomobili. Na pultu v avli je molitev za lepo, dobro in prijetno srečanje. Dajte jo v žep in večkrat molite.

Revije za mladi rod

Mavrica Lahko smo veseli, da imamo kar lepo število revij, knjig, risank prav za mlade, ki nosijo v sebi versko sporočilo. Otrokom kažemo na vrednote, ki jih bodo vse življenje bogatile in tudi sami bodo do drugih gradili dober in pravilen odnos. Mavrica krepi srce. Starši in botri potrudite se, da bodo imeli otroci tudi kaj verskega čtiva.

Najst revija za mlade – namenjena je fantom in dekletom 3 triade in začetnim srednješolcem. Koliko zanimivega in tudi koristnega lahko dobijo za svoje življenje v člankih /kako do denarja in kaj z njim, sošolci, vsi mladi vsi Kristusovi. Revijo si lahko ogledate na pultu v avli in jo tudi naročite. Koristno bo!

Rad te, se imam to je za mladostnike in študente. Ognjišče čuti, da potrebujete tudi vi mladi za svoje izpopolnjevanje in leta iskanja revijo, ki bo vam pomagala . Vsak se srečuje z problemi. O njih prebiramo, se z drugimi pogovarjamo in prihajamo tudi do osebnih in dobrih rešitev. Ne tavajmo brez glavo sem in tja. Tudi drugi kaj vedo. Tudi drugi so spoznavali in odkrivali svet. Prisluhni jim preberi njihove sestavke

Ognjišče – tudi Ognjišče še vedno vzamemo v roke. Veliko nam pove. Tudi mi prinašamo tako svojim prijateljem. Pisana beseda ima še vedno velik pomen.

Godovi in mašni nameni 5.9. – 11.9. 2016

sob. Nikolaj…………za + Ivan Debevec, ob 19 uri

ned.  24 ned…………ob 8 uri za žive in mrtve farane

ob 10 uri za + Ivana Volkar, 30 dan

Voditelji birmanskih skupin – srečanje bo v sredo po večerni maši, ob 19.3o. Vsi lepo vabljeni

Kurešček vabi – dan pri Kraljici miru 11.9. od 9 do 19 ure.

Starši – prosim vas, da čimprej vpišete otroke v veroučno šolo. Vse to pomaga k velikemu redu, ki je potreben za vse učne ustanove. Verouk se bo pričel v ponedeljek 5.9. 2016.